[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Nov 21 22:59:21 CET 1999

David Ipavec wrote:

> V tvojem primeru gre za internetno povezavo, pri kateri sprejemas podatke
> preko satelita, oddajas pa po kaksni drugi povezavi.
>
> V mojem primeru uporabnik nima vpliva na  posiljane  podatke,
> npr jutri ob 1.00 in 3.30 se posilja jedro 2.3.29
> ce hoce to uporabnik imeti, potem ob tem casu sprejema podateke.

Leta 2000 ?? Daj no daj. Danes in jutri je tako, da ko nekdo nekaj hoce, mora
dobiti zadevo takoj, ne pa po nekem sporedu.
Sicer ideja ni slaba, ampak bi morala biti pred 10 leti, takrat pa, seveda,
ni bilo ustrezne tehnike. Prav tako me zanima, kako bi ti tehnicno naredil
poceni in preprost vmesnik. Stroski le-tega bi bili gotovo toliksni, kakor
cena cable modema ali malo manjsa.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist