[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Pon Nov 22 00:53:47 CET 1999

On Sun, Nov 21, 1999 at 10:59:21PM +0100, Marko Cuk wrote:

> Leta 2000 ?? Daj no daj. Danes in jutri je tako, da ko nekdo nekaj hoce, mora
> dobiti zadevo takoj, ne pa po nekem sporedu.

Za tiste podatke ki jih takoj rabis ne pride v postev.
Kaj pa celotno distribucijo 1CD ali rabis to takoj po izidu ali
lahko pocakas 2 dni.

> Sicer ideja ni slaba, ampak bi morala biti pred 10 leti, takrat pa, seveda,
> ni bilo ustrezne tehnike. Prav tako me zanima, kako bi ti tehnicno naredil
> poceni in preprost vmesnik. Stroski le-tega bi bili gotovo toliksni, kakor
> cena cable modema ali malo manjsa.

Za vmesnik se uporabi video kartica s sprejemnikom, za gledanje TV na
racunalniku.
Naj nekdo napise cene TV tuner kartic.

Sprejemanje naj bi potekalo nekako tako, na svojem rac. dolocis katere
datoteke bos sprejel, potem pa cez noc pustis masino vklopljeno in
zjutraj imas te datoteke na disku (ali pa tudi ne). Ce se ne prenese
kompletna datoteka, lahko pocakas za naslednji dan, ali preneses
ostali del preko interneta.

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist