[ LUGOS ] Problem pri nastavitvi vgrajenega zvocnega cipovja na plosci SE440Bx pod Caldero 2.3

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Nov 22 10:06:54 CET 1999

On Mon, Nov 22, 1999 at 10:19:10AM +0100, Robert Pozun wrote:
> Imam problem pri nastavitvi zvocnega cipovja CS 4236B in CS 4611 PCI, pod
> Caldero Open Linux 2.3
>
> Zanima me, kje lahko dobim modul za to cipovje ter kako resim ta problem.
> Nalozen imam KDE 1.1.1

Hmm...to je seattle plata...mislil sem, da je gor t.i. sb64pci, ki je v
resnici en bogi cip es1371. Vsaj na bratovi sunriver (sr440bx) plosci je
tako.

Poizkusi modprobe es1371. Na Intelovih platah po mojih izkusnjah to
deluje.

lp,

--
Borut