[ LUGOS ] postgresql versus mysql

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Nov 1 12:13:10 CET 1999

Zdravo!

> zanima me katero bazo uporabljati pod linuxom,

Sam sem se odlocil za mySQL. Sem zadovoljen. Je par zadevic v
interaktivnem shellu, ki me motijo (npr.: ne mores priklicati zadnjega
ukaza), a to dejansko potrebujem samo pri kreaciji in testiranju novih
tabel in povprasevalnih stavkov.

Uporabljal sem jo tudi v povezavi s PHP3 in zadeva nadvse lepo dela.

Z X-e obstaja vec "clientov", ki ti lajsajo delo z obstojecimi bazami in
pomagajo pri tvorjenju novih (pregled, spreminjanje, dodajanje tabel).

Naredil sem si fotografsko bazo s kar nekaj tabelami (ni se koncana, ker
si potem nisem nabavil dia-skenerja) in zadeva kar lepo dela (to kar je
narejeno :-). Kaksnih globjih izkusenj pa nimam. Lahko ti povem da obstaja
tudi nekaj on-line dokumentacije in primerov na to temo, pa si lahko
mogoce sam izoblikujes mnenje:

MySQL and PHP tutorial
http://www.hotwired.com/webmonkey/databases/tutorials/tutorial4.html

PostgreSQL tutorial
http://www.networkcomputing.com/unixworld/tutorial/018.html

LP,
		Bostjan

| Bostjan Vlaovic            | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| Na zelenici 9              | Faculty of EE & CS             |
| 3000 Celje, Slovenia       | University of Maribor          |
| Tel.: ++386 41 769-386     | Slovenia                       |

Dodatne informacije o seznamu Starilist