[ LUGOS ] SCSI problemi.

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pon Nov 1 11:45:39 CET 1999

On Sun, 31 Oct 1999, Edi Suc wrote:

> Kaj naj bi sledece pomenilo? To se mi od casa do casa pojavi.
[...]
> Crkuje disk, kontorler, kabli, ...?

Jaz sem imel enake probleme, s tem, da je meni javilo napako vedno na
istih sektorjih. Z badblocks sem potem dejansko nasel vse te bloke in
jih s fsck oznacil kot pokvarjene. Enako priporocam tudi tebi: preglej,
ce badblocks javi napake na istih blokih, potem je zelo verjetno
napaka na disku. V ta namen lahko zazenes badblocks tudi po veckrat
in primerjas rezultate. Ce je kakrsnakoli razlika v rezultatih, pa so
najverjetneje kabli/kontroler.

                                                                  -AlesS
 aless na vector.nevtron.si                    //
 http://aless.rulz.org/                   \X/ AMIGA - Back for the future!