[ LUGOS ] glint iz RH5.1 na RH6.0

Ivo Babarovic ivo.babarovic na guest.arnes.si
Pon Nov 1 15:20:27 CET 1999

Hi!

Zanima me ce lahko usposobim programcek glint
na katerega sem se zelo navezal pri RH5.1, da bi
delal na RH6.0.
Sedaj imam na PC-ju instaliran RH6.0,  ki pa
ne vsebuje glint rpm paketa. Vem, da obstaja
"gnorpm" ali nekaj podobnega, samo to ni to kar
hocem.
Paket glint-2.6-2.i386.rpm sem instaliral iz RH5.0
CD-ja. Pri instalaciji se ni nic pritozeval, ko pa
sem ga hotel zagnati mi ispise:

Traceback (innermost last):
  File "./glint.py", line 22, in ?
    from Tkinter import *
  File "/usr/lib/python1.5/lib-tk/Tkinter.py", line 5, in ?
    import _tkinter # If this fails your Python is not configured for Tk
ImportError: libtix4.1.8.0.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Zgornjega izpisa ne razumem najbolje zato me zanima,
ce se da zadevo postimati.

lp, ivo

Dodatne informacije o seznamu Starilist