[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Nov 1 17:58:04 CET 1999

Yo!

On Mon, 1 Nov 1999, Mitja Bezget wrote:

> ti kernel na terminalu detecta net kartico? pravi irq in io?
> mas napisano pravo MAC adreso? z rarp -a preveri ce ti je updatalo
> rarp tabelo... mas RARP scompilan v terminalov kernel (NE kot modul)?
> kje se ti ustavi? Sending RARP requsts ....... ?
> ce vse stima pol mas pa 100 posto kablovje zanic.

Pa človek a ti ni jasno, da sploh še ni prišlo do tega da bi se kernel
naložil!!! Najprej si ga mora terminal potegnit dol s serverja via tftp.

Requesti jasno da prihajajo s terminala na server in tudi bootpd jih vidi
in prepozna, samo potem se nič ne zgodi. V tem je problem.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist