[ LUGOS ] Tiskanje ASCII besedila na DeskJet 69xC

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Nov 24 16:01:38 CET 1999

* On 24-11-99 at 15:28 Rok Papez (rok.papez na kiss.uni-lj.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Zivjo!
>
> Zadeva iz naslova mi ne deluje :(.
> RH 6.0, HP DeskJet 69xC
>
> Napaka se pojavi ze ko naredim echo "zugzug" > /dev/lp0.
> Tiskalnik samo javi napako (spodnja lucka gori, zgornja utripa).
> Ko pritisnem zgornjo tipko, se list spravi skozi tiskalnik vendar nic ne napise.
Kolikor je meni znano je to utripanje znak, da printer ne more oz. nima listov
- preveri ce ti drugace lahko lepo potegne list v printer - z testom - ce drzis
  tipko za start nekaj sekund. Drugace pa bi moralo delati direktno na lp0 -
vsaj meni je ;)

Boštjan
+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist