[ LUGOS ] Tiskanje ASCII besedila na DeskJet 69xC

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sre Nov 24 21:14:37 CET 1999

	Hojla!

On Wed, 24 Nov 1999, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:
> Kolikor je meni znano je to utripanje znak, da printer ne more oz. nima listov
> - preveri ce ti drugace lahko lepo potegne list v printer - z testom - ce drzis
>   tipko za start nekaj sekund. Drugace pa bi moralo delati direktno na lp0 -
> vsaj meni je ;)

Lucka utripa tudi ce caka na newline, a ne?

Kaj je narobe z echo "zugzug" | lpr ?

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist