[ LUGOS ] Simple MP3 player za Linux..that roxx

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Pet Maj 7 21:06:41 CEST 1999

ja cist mozno edini problem bi utegnil biti da jst nimam splay na masini :)
obstaja moznost da je mp3blaster samo vmesnik za splay in da sam ob
compilanju instalira se splay (bom preveru takoj ko tole odtipkam. je pa pol
najnovejsa mozna verzija splaja al nek, ker kot ze receno se mi nekateri
mp3-ji NISO rolali v spayu se pa rlajo v mp3blasterju.. mozno je pa seveda
tudi da je zraven mp3blatserja aka popravljena verzija splaja al
neki..dunno, a pa sm mel jst prestar splay (could be). Ne sesul se mi se v
zivljenju ni(ok uporabljam ga cca 1.5 meseca :)) in ja mam skoz musko ko sm
v linuxu na rac na tem bogem mp3blasterju :))

>Ja, ampak mp3blaster klice splay. Meni se je ze veckrat sesul, je pa
>nifty, ker laufa v konzoli in ima ffwd in rewind, skip next/prev ipd :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist