[ LUGOS ] [Fwd: skript za login?]

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Maj 7 18:48:42 CEST 1999

Zivjo!

> v /home/mailman daj ./forward z vsebino:
> -------------------cut------------------
> /andraz
>
> Se vedno mi pa ni jasno zakaj ne mores tega pognati kot uporabnik andraz.
> A hoces imeti backup poste na mailman-u, al kaj?

Ah, kot si sam opazil, je tu precej kompliciranja. Deloma to izhaja iz tega, da
je posto dobival tudi root, vendar se netscape ni hotel kot root priklopiti na
moj racunalnik (POP3).
Trenutno stanje je tako, da vsi uporabniki pobirajo posto z accounta mailman.
In je pravzaprav cisto vse v redu, se ne morem pritozevati, napak pri delovanju
se nisem odkril...

Spletni pozdrav,

                    Andraz

P.S.: trenutna "vroca tema" je spreminjanje imena racunalnika iz
localhost.localdomain v kaj drugega, krajsega. Pa zal rec ni tako preprosta, da
bi v linuxconfu samo spremenil ime v "basic host information". Gnome se po dveh
klikih sesuje.... :-|

Dodatne informacije o seznamu Starilist