[ LUGOS ] Zvok

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Pet Maj 7 21:17:16 CEST 1999

si eden izmed (ne) srecnezev ki jim lahko pomagam ... enostaven postopek,
kar je za # je treba tipkat :))
1) skompili kernel, z modularnim supportom, in dej notr sb kot modul in pol
ukljuci standard sb notr.. zgeldal bi naka tkole v kernelu 2.2.4 al pa 2.2.5
:
[.config file v direktoriju /usr/src/linux]
Sound
CONFIG_SOUND=m
CONFIG_SB=y
CONFIG_ADLIB=y
CONFIG_AUDIO=y
CONFIG_MIDI=y
SBC_BASE=220
SBC_IRQ=5
SBC_DMA=1
SB_DMA2=5
SB_MPU_BASE=330
SB_MPU_IRQ=-1
DSP_BUFFSIZE=65536
[-snip-]
ok ko to mas skompili zadevscino
2)reboot
# pnpdump > /etc/pnpdump.conf
# joe pnpdump.conf
pol poeditiras ta file, in enablas pac eno moznost..je izredno simple, meni
je ratal v drugem poikusu vse nastimat .... nastimi v skaldu z zgornjimi
zadevami...
pol pa samo se nalovdas module, ki ti jih zadeva postavi v direktorij z
moduli od pripadajocega kernela..
zadeva je FULL simple .... ce je kernel rov skompilan...
aja preden nalovdas module
napises isapnp /etc/pnpdump.conf

eghm to bi mogl bit vse ... kot po navadi bi seenkrat omenil da to 100% dela
pod slackom, upam pa da ostale distribucije vkljucujejo isapnp in pnpdump :)
aja nazalost nevem kako bi se to dal nastimat prek menijev..se osei edit
unga dumpfila... odgovoru sm ubistvu zato ker poznam enga caledra userja ki
ni niti poznat vsebino vseh /etc filof ... mislim no ....folk se mi mal
smili, a mu morm pomagat fcasih .))).

lp blux/tCl
blux na gmx.net
chain reaction