[ LUGOS ] pppd in user manager

Tadej Lasic Tadej.Lasic na uni-mb.si
Pet Maj 7 18:45:36 CEST 1999

[Howdy]

>Emm...zakaj kot root ne mores poganjati nic programov? V cem je potem
>point roota? Sheesh...ta RedHat je meni cuden ;-]

Heh, samo takrat ko se povezem na internet s pomocjo kppp (graficni dial-up
v kde okolju, uporablja pppd) ne morem poganjati programov, niti konzolo.
Zakaj, zal ne vem :). Verjetno, ker sem prijavljen kot root, ne vem.

Ni mi jasno, zakaj si v RH setupu izberem slovensko tipkovnico, nastavim
fonte ampak se vedno ne morem uporabljati slovenske tipkovnice. Nastavitev
zvocne in 3dfx ni bil problem, ampak tipkovnica pa ne pali. D0h! ;)

[Bye-Bye]
Tadej "TrOn" Lasic
UIN (ICQ): 3365092
E-Mail: Tadej.Lasic na Uni-Mb.Si