[ LUGOS ] ISDN...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Maj 21 14:51:34 CEST 1999

Zivjo

Danilo Godec wrote:

> Sicer je to dokaj mala možnost, ampak vseeno poskusi v BIOSu rezervirati
> IRQ 10 za ISA vodilo. Nekateri BIOSi imajo s tem težave, kljub temu, da je
> kartica ISA-PNP.

Ja, pozabil sem povedati, da sem to ze prej naredil. Pred tem sem imel se hujse probleme.

 Hmm, to preizkusi tako, da iz kaksnega drugega telefona poklices na svojo
> stevilko, hkrati pa opazuj /var/log/messages, kjer bi moral dobiti nekaj v
> smislu:
>
> May 24 06:40:23 qq kernel: isdn_net: call from 062xxxx -> 1 0 ignored
>
>     D.

No saj stvar je sedaj resena. Problem je bil v tem, da je tisti, ki je masino priklopil na
ISDN to napravil narobe in zato ni bila nikamor priklopljena. Potem je nek "telefonist" to
popravil in je kar naenkrat vse zacelo delati.. Tudi sebe sem poklical, kot si ti rekel in
vse lepo dela. Mi pa ni bilo nic jasno, zakaj nic ne dela, kar sem naredil, zato sem tudi
pisal na listo.
Tiste napake z interrupti mi pa se vedno pise, ampak v koncni fazi kartico vedno zazna in
tudi dela v redu, tako da se niti ne sekiram vec zarade tega.

vseeno hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist