[ LUGOS ] ISDN...

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Maj 26 09:39:58 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Ko se racunalnik boota z isapnp vpisem podatke in potem (zdi se mi, da ko se nalozi hisax
> modul) napise:
> Teles 16.3c: IRQ(10) getting no interrupts during init 1.
> Dve vrstici kasneje pa:
> Teles 16.3c: IRQ 10 count 2.

Sicer je to dokaj mala možnost, ampak vseeno poskusi v BIOSu rezervirati
IRQ 10 za ISA vodilo. Nekateri BIOSi imajo s tem težave, kljub temu, da je
kartica ISA-PNP.

> Ali kartico zazna, ali ne? Jaz mislim, da jo, ker je v /proc/ioports vpisan teles na
> 0x0500 (kar je tudi prav) in v /proc/interrupts hisax na irq 10. Ampak klicati pa ne morem
> z njo. Zaradi tega tudi pisem.

Hmm, to preizkusi tako, da iz kaksnega drugega telefona poklices na svojo
stevilko, hkrati pa opazuj /var/log/messages, kjer bi moral dobiti nekaj v
smislu:

May 24 06:40:23 qq kernel: isdn_net: call from 062xxxx -> 1 0 ignored

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist