[ LUGOS ] FS after crash

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Čet Maj 20 19:02:49 CEST 1999

zadeva ima dolocene stvari v RAM-u , ne ? in pol se pojavijo doloceni
probelemi, ne ? nevem sicer tocno kje bi lahko dobil vse specifikacije o
ext2fs, sm pa preprican da jih lahko najdes na kakem sajtu z rfc-ji in
podobnimi zadevami. sunsite, technotronic, in poobni... morm se oment da se
mi vcasih zgodi da zadeva crusha, in takrat se ob botu zalaufa en
progie(katerega imena se pri najboljsi volji ne spomnim, neki s check u
zvizi ma ime) in ta progie pocekira filesys. fiel i jih najde in jih ne zan
provailno locirati nasopa v folder lot and found..baje. samo ne morm rect al
jih al jih ne, ker se mi se ni zgodil da bi se kak file tm pojavu, hkrati pa
s nism zgubu nobenga fila zarad crusha systema ... torej zato ker se
dolocene stvari nalozijo v ram, in sunsite....

>A bi mi kdo vedel povedati, kaj vpliva na obcutljivost FS-ja? Ali
>kdo ve za kaksen pameten URL, kjer bi si lahko kaj prebral?

lp blux/tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist