[ LUGOS ] WindowMaker ne zazene doc programckov samodejno

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Pet Maj 14 18:19:09 CEST 1999

On Fri, 14 May 1999, Andraz Hvalica wrote:

> OK, tale postni spisek je zadnje upanje preden grem tezit na
> wm-user na windowmaker.org, na #lugos ni slo. ;)
Se spomnim... :)

> WindowMaker 0.53 si nikakor ne shrani, katere doc programcke naj zazene
> ob zagonu WM, in ker imam teh programckov 5 ali 6, je to zelo motece. Z
> "navadnimi" programi teh tezav ni; se pravi: terminale in netscape lepo
> samodejno zazene.
> (save sessision in "auto save sessision" ne pomagata... :).
> Tudi ~/GNUstep/Defaults/WMState sem sel rocno popravljati, pa ne pomaga:
> WM spravi datoteko v izhodiscno stanje?! :-|
> Kaksnega posebnega ctiva o WM niti nimam, ce bo kdo napisal "RTFM". Samo
> dve readme datoteki sta, neuporabni... :)

Ja... WMState na roke poeditiraj ko NISI v X. Pisat mora tole:

        AutoLaunch = Yes;

(za vsak DockApp, logicno).

Potem sele pozeni X. Se pa da tudi tako:
Z desnim gumbom miske kliknes na SKRAJNI rob dock aplikacije,
izberes settings, in odkljukas Start when Windowmaker is started.

To je to.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist