[ LUGOS ] WindowMaker ne zazene doc programckov samodejno

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Maj 14 17:49:40 CEST 1999

Zivjo!

OK, tale postni spisek je zadnje upanje preden grem tezit na
wm-user na windowmaker.org, na #lugos ni slo. ;)

WindowMaker 0.53 si nikakor ne shrani, katere doc programcke naj zazene
ob zagonu WM, in ker imam teh programckov 5 ali 6, je to zelo motece. Z
"navadnimi" programi teh tezav ni; se pravi: terminale in netscape lepo
samodejno zazene.

(save sessision in "auto save sessision" ne pomagata... :).

Tudi ~/GNUstep/Defaults/WMState sem sel rocno popravljati, pa ne pomaga:
WM spravi datoteko v izhodiscno stanje?! :-|

Kaksnega posebnega ctiva o WM niti nimam, ce bo kdo napisal "RTFM". Samo
dve readme datoteki sta, neuporabni... :)

Spletni pozdrav,

                Andraz

P.S.: kadar doc programckov ne pozaprem sam, mi po izhodu iz WM napise
Gdk-error: io error". Nekaksna povezava med WM in Gdk mora biti, vendar
je jaz ne vidim. Gnome sicer imam, vendar ga uporabljajo "drugi"
uporabniki (pri rootu je gnome prevzeta nastavitev...).

Dodatne informacije o seznamu Starilist