[ LUGOS ] WindowMaker ne zazene doc programckov samodejno

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Maj 14 19:31:07 CEST 1999

Zivjo!

> Ja... WMState na roke poeditiraj ko NISI v X. Pisat mora tole:
>
>         AutoLaunch = Yes;
>
> (za vsak DockApp, logicno).

Hvala, bom poeditiral...

> Potem sele pozeni X. Se pa da tudi tako:
> Z desnim gumbom miske kliknes na SKRAJNI rob dock aplikacije,
> izberes settings, in odkljukas Start when Windowmaker is started.

... ker tole z desnim gumbom nikakor ne dela, meni ne. Mogoce je to kaj v
povezavi s tem, da mi prepozna samo dva gumba na misi, ampak kakorkoli
obracam, dobim samo moznosti unhide, hide, set icon in kill, tako kot pri
obicajnih programih.
Moznost settings se mi prikaze samo in samo na tistih stirih ikonah, ki jih
WM sam zazene... :-|

Cudno. ;-)

Spletni pozdrav,

                Andraz