[ LUGOS ] LINUX

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Ned Maj 9 21:22:56 CEST 1999

On Sun, 9 May 1999, crt jakhel wrote:

> *agree*
> se enkrat: ni snobizem, ne poctim se vzvisen, nemogoce je pasti z neba in
> naenkrat vse razumeti, ampak po moje je sedanje stanje problematicno. v
> kolikor se ostalim zdi, da je vse ok, sem takoj pripravljen priznati, da
> sem jaz cuden, in se po potrebi ukiniti.

Spet ena izmed bistvenij stvari v zvezi z delovanjem LUGOSA in siritvijo
Linuxa v Sloveniji.

Absolutno se strinjam z odgovorom, ampak predstavljam si tudi osupel obraz
novega (potencialnega) Linux uporabnika in neskoncno grozo, da je njegov
nacin komuniciranja in razmisljanja dozivel tako burno reakcijo.

Sicer pa znacilnosti prototipa niso lastne samo novim ne-Linux
uporabnikom. Tudi na tej listi je ze kar nekaj dolgomesecnih clanov, ki
jim je tuja otesanost in vsaj osnovno spostovanje slovenskega jezika... Pa
to ni vazno.

"Potrebno bi bilo" pripraviti predvsem pravila liste za nove uporabnike
(bolje samo dopolniti obstojeca z osnovnimi pojmi...).

Sicer pa se mi zdi najvaznejse zbirka HOW TOjev podkrepljena z drobnimi
nasveti in napotki novim uporabnikom. Potem bi mnogo lazja koga oblajal
naj spostuje delo starih clanov in naj si najprej pregleda ze oblikovano
pisno gradivo...
Sicer duhamorno delo, a zelo koristno.

Sum na mailing listi pa je neprijetn dejstvo, s katerim se bo treba
sprijazniti in ce zeli Lugos obdrzati na listi tudi bolj izkusene
uporabnike, ki lahko pripomorejo h kakovosti liste, bo potrebno nekaj
ukreniti.

lp

Andrej

Agenda - SloN network
Gosposvetska 84, SI 2000 Maribor            tel# +386 62 229 77 40
http://www.agenda.si                        fax# +386 62 22 63 64