[ LUGOS ] LINUX

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Ned Maj 9 21:24:16 CEST 1999

Zivjo!

On Sun, May 09, 1999 at 08:06:42PM +0200, crt jakhel wrote:

> potem ostane se vprasanje, kako reagirati na to, da se na listi pojavi
> neko sporocilo, ki je za bralce enak kulturni sok kot lista sama za
> avtorja; ne vem, lahko se zmenimo, da je odgovor striktno link na
> slo-howtoje ali kaj takega :)

Kako? Ko se nekdo subscriba na listo, _mora_ prejeti pravila. Pravila
_morajo_ biti objavljena enkrat mesecno. Mislim, da je to ravno pravi
razmak, sicer je objava neucinkovita. Ali zaradi "saj ta pravila itak
poznam..." ali pa zaradi tega, ker jih pac nihca ne pozna. Ce kdo ta
pravila kljub vsemu prekrsi se ga napoti na (ne samo poslovenjene)
HOWTO-je. Ob ponavljanju sledi prepoved zacasna prepoved posiljanja na
listo. Preprican sem, da majordomo to omogoca.

Morali bi tudi zaceti pisat nekaksen FAQ...Vsako vprasanje, ki se pojavi
na listi, bi moralo romati v FAQ. Cetudi tisto vprasanje ni ravno F ;-]
Ampak vsak bi moral prispevat po svojih moceh. Nekdo mora zadevo
koordinirat, user ki pride do odgovora pa naj mu posreduje vprasanje in
odgovor. To pretocit v html ne bi smelo bit prehudo.

> se enkrat: ni snobizem, ne poctim se vzvisen, nemogoce je pasti z neba in
> naenkrat vse razumeti, ampak po moje je sedanje stanje problematicno. v
> kolikor se ostalim zdi, da je vse ok, sem takoj pripravljen priznati, da

Ne, nikakor ni vse OK. Nastala situacija se mora urediti. Vse prevec
kompetentnih ljudi ne spremlja te liste zaradi podobnih razlogov, kar
je, miloreceno, velika skoda.

> sem jaz cuden, in se po potrebi ukiniti.

Hmm...to bi bilo dobro za Hugota: Ukinil si me!

|Borut Mrak a.k.a. PyO-GEniC, a wannabe bofh, |
| borutm na bigfoot.com, borutmrak na hotmail.com   |
|    phone: +386 65 51248 and 61 267876       |
My other operating system was not made by Microsoft!
(I never said that the first one was.)

Dodatne informacije o seznamu Starilist