[ LUGOS ] LINUX

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Maj 9 20:06:42 CEST 1999

> Prvo napisi mail tako, kakor je treba.
> Potem se nauci uporabljati bebasti outlook in si nastimaj, da ti mail
> posilja kot text in ne html, ker ti bo v nasprotnem pisalo te glupe
> Microsoftovske &scarone.
> Kot tretje nismo socialna ustanova in ne hodimo na dom.
> Sploh pa ni fora, da ti nekdo nekaj dela in sari, ker na koncu ne bos
> imel pojma o pojmu.
> Kaj naj ti pokazemo in kaj bi si rad postimal. Vzemi si nekaj vec kakor
> pa 36 sekund casa za napisati mail, se malo vec pa za linux.

*agree*
ne da bi hotel biti snob, ampak kakor se siri populacija uporabnikov,
postaja vedno bolj podobna preseku celotne populacije, z vsemi posledicami,
in nimam vtisa, da bi se ta problem odpravil sam od sebe. ali bodo
dosedanji userji odhajali z liste, ker ne bodo prenesli spremembe
strukture in vsebine, in bo stvar podobna #slovenia (apagas sotono), ali
pa rabimo nek formalizem, ki deluje kot nek blag filter za nove userje. da
hkrati to ne pomeni odvracanja le-teh, mora seveda hkrati nastati nek
material, ki jim je na voljo in v korist (pac v smislu dali smo vam oci,
zdaj pa se se sami malo potrudite, pa boste videli) - no, v bistvu ta rec
ze obstaja, to je zbirka slovenskih howtojev. (madona je fino govorit
"moralo bi obstajat", "mora nastati" :)

potem ostane se vprasanje, kako reagirati na to, da se na listi pojavi
neko sporocilo, ki je za bralce enak kulturni sok kot lista sama za
avtorja; ne vem, lahko se zmenimo, da je odgovor striktno link na
slo-howtoje ali kaj takega :)

se enkrat: ni snobizem, ne poctim se vzvisen, nemogoce je pasti z neba in
naenkrat vse razumeti, ampak po moje je sedanje stanje problematicno. v
kolikor se ostalim zdi, da je vse ok, sem takoj pripravljen priznati, da
sem jaz cuden, in se po potrebi ukiniti.

Dodatne informacije o seznamu Starilist