[ LUGOS ] LINUX

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Maj 10 02:09:00 CEST 1999

--------------BB2F35FDCC3D5323875A214C

Slaviček wrote:

>  Rabu bi enga da bi prišel do mene in mi mal pokazal Linux, pa
> da bi mi še kj poštimu! Kako pa kaj bi se pa že zmenil.

Prvo napisi mail tako, kakor je treba.
Potem se nauci uporabljati bebasti outlook in si nastimaj, da ti mail
posilja kot text in ne html, ker ti bo v nasprotnem pisalo te glupe
Microsoftovske &scarone.
Kot tretje nismo socialna ustanova in ne hodimo na dom.
Sploh pa ni fora, da ti nekdo nekaj dela in sari, ker na koncu ne bos
imel pojma o pojmu.

Kaj naj ti pokazemo in kaj bi si rad postimal. Vzemi si nekaj vec kakor
pa 36 sekund casa za napisati mail, se malo vec pa za linux.

Ce pa je kdo na lugos listi, ki bi rad hodil na domove in kaj zastonj
naredil, pa imam jaz veliiiko reci, ki bi jih lahko kdo pocel.

Marko Cuk

--------------BB2F35FDCC3D5323875A214C

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
enga da bi pri&amp;scaron;el do mene in mi mal pokazal Linux, pa da bi
Prvo napisi mail tako, kakor je treba.
posilja kot text in ne html, ker ti bo v nasprotnem pisalo te glupe Microsoftovske
&amp;scarone.
imel pojma o pojmu.
pa 36 sekund casa za napisati mail, se malo vec pa za linux.
naredil, pa imam jaz veliiiko reci, ki bi jih lahko kdo pocel.

--------------BB2F35FDCC3D5323875A214C--

Dodatne informacije o seznamu Starilist