[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Maj 19 12:13:34 CEST 1999

> Mimogrede, imam obcutek, da se v lugos listi karnaprej pojavlajo vprasanja v
> zvezi z RH,
> ceprav ga je kao najlazje konfigurirat, al ni to mal cudno.

Vprasati katera distribucija je boljsa je isto, kot sproziti vojno, pa ceprav je
vprasanje misljeno cisto dobronamerno.

Osebno sem se drzal slackwarea, pa sem prevec casa porabil, da sem samo sistem
postimaval. Za to nimam casa. Presedlal sem na RH, ki je takrat ponujal upgrade
preko RPMjev, kar se mi zdi OK. Za zdaj mi je kar dovolj.

Katera distribucija pa ti bolj pase, pa bos moral se malo sam sprobati. Ali pa v
kaksni reviji ali internetu prebrati kaksno primerjavo.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist