[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Alex Kodek electra na security.eu.org
Sre Maj 19 12:43:47 CEST 1999

Jure Mihelic wrote:

> Mogoce pa bi kaksen linux freak naredil kaksno primerjavo ....
>
> Mimogrede, imam obcutek, da se v lugos listi karnaprej pojavlajo vprasanja v
> zvezi z RH,
> ceprav ga je kao najlazje konfigurirat, al ni to mal cudno.

Primerjava linux distribucij je malodane zgolj primerjava okusov.
Gonim Slackware 3.6 in sem z njim cisto zadovoljen, ker sem se nanj -
navadil. Jasno, par stvari me pri Slacku se vedno moti, jih je pa
najmanj v primerjavi z ostalimi OS-i.
Debian se mi je osebno zameril (problemi z dolocenimi paketi, 'grdo'
urejen rc.d, stuff), RedHat pa preprosto ni "to"... ;) Je pa cisto
logicno, da imajo najvec problemov uporabniki RedHat-a, ker ga
uporabljajo pretezno zacetniki, ti pa bi meli itak povsod probleme. ;)

Linux long and prosper.

Dodatne informacije o seznamu Starilist