[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Jure Mihelic jure.mihelic na bigfoot.com
Sre Maj 19 11:54:53 CEST 1999

>Zakaj noben resno ne razmislja o Debianu? ... mislm 2.1 je res orto killer

Mogoce kdo ve kje bi se naslo kaksno kratko primerjavo distribucij?

Imam instaliran slack in zadnje case mal razmisljam, da bi poskusil se
Debian.
Slisal sem pa tud, da je Suse dobr, vendar ne bi vedel kaj vec in me zelo
zanima.

Mogoce pa bi kaksen linux freak naredil kaksno primerjavo ....

Mimogrede, imam obcutek, da se v lugos listi karnaprej pojavlajo vprasanja v
zvezi z RH,
ceprav ga je kao najlazje konfigurirat, al ni to mal cudno.

lp
jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist