[ LUGOS ] Host unknown

x k4fe0331 na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 11 09:29:30 CEST 1999

well ..nekaj casa je delovalo.
pravkar sem poskusil:
 rpm -e [...]; rm -fR /var/queue; rm -fR /etc/tcp*; reinstall
pa ni bilo uspeha.

> Ne trdim da je qmail najhitrejši, zdi pa se mi, da če je dovolj dober
> za Hotmail, bo tudi zate :)
Hotmail uporablja Qmail samo za outgoing mail..
smptd so njihovi lastni (no UCE)
Hotmail uporablja vsaj 60 streznikov.
pravzaprav sem se zadnjic malce dolgocasil, na podlagi q*-queue in
q*-smptd sem si napisal svoj multithreaded *d- vendar ne deluje povsem
oz ne deluje :O.. ce telnetam 25 se sporocilo zapise v queue/mess /info
/remote..
potem pa tam obstane. ce si pa sporocilo posljem prek nekega drugega
streznika
(tried many) pa prav tako dobim nazaj 'Host unknown'.

mi lahko kdo ponudi resitev ? ne vem kaj je narobe,
na qmail mailing listi mi se nihce ni nic napisal
pripravljen sem tudi placati
                                                            061 730-070,
730-075, Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist