[ LUGOS ] Host unknown

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Sre Maj 12 20:17:17 CEST 1999

At 08:25 AM 5/11/99 , Matjaz Terpin wrote the following message:
>Mislim da tak zapis e-mail naslova ni v skladu z RFC-ji. Podobno se
>namreč zgodi, če postaviš mx DNS zapis na IP naslov namesto na
>hostname. qmail javi isto napako kot si jo ti dobil.

Vsak sistem se mora pritoziti v tem primeru - MX mora kazati na A ali CNAME
-  pri slednjem imas potem se druge stranske ucinke, ki ti lahko vzamejo
precej casa za ugotovit.

user@[1.2.3.4]?

Katere lastnosti?

Ni Qmail vse ali nic?

>Mislim da ti ni treba skrbeti zaradi hitrosti. Konec koncev ima qmail
>kar nekaj "tolstih" referenc, med njimi je recimo tudi Hotmail. Vsaj
>bil je, o trenutnem stanju pa nisem prepričan.

Hja, govori se, da ima Hotmail predelan Zmailer.

>Ne trdim da je qmail najhitrejši, zdi pa se mi, da če je dovolj dober
>za Hotmail, bo tudi zate :)
Admin pomeni veliko.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist