[ LUGOS ] Host unknown

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Maj 11 08:25:47 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, x wrote:

> ce si posljem e-mail name na IP mi streznik prek katerega posiljam vrne
>    Host unknown (Name server: IP : host not found )
> kaj bi bilo lahko narobe ? uporabljam qmail, nek Memphis package.

Mislim da tak zapis e-mail naslova ni v skladu z RFC-ji. Podobno se
namreč zgodi, če postaviš mx DNS zapis na IP naslov namesto na
hostname. qmail javi isto napako kot si jo ti dobil.

Do zdaj sem naletel na dve taki (lamerski) konfiguraciji DNS. Prvi
admin, ki sem mu zatežil (pozabil sem ime firme), je šel brat RFC-je in
mi je potem pisal, da je bilo res narobe.

Drugi admin je samo popravil, RFC-je je pustil pri miru... Ta bo
najbrž dalj časa živel :)

No, če se ne motim, moraš IP naslov zapisati malo drugače - pa sem pozabil
kako. Sorry.

> a kdo ve za kaksne primerjalne teste med Sendmail,Postfix,Zmailer,.. ?
> ali pa kako se skonfigurira Qmail z kaksnim drugim smptd-jem ?
> (malce me moti da qmail-smtpd od sprejema do zapisa v queue potrebuje
> 2x popen & 2x fork, vse skupaj se zapisuje byte by byte)

Mislim da ti ni treba skrbeti zaradi hitrosti. Konec koncev ima qmail
kar nekaj "tolstih" referenc, med njimi je recimo tudi Hotmail. Vsaj
bil je, o trenutnem stanju pa nisem prepričan.

Ne trdim da je qmail najhitrejši, zdi pa se mi, da če je dovolj dober
za Hotmail, bo tudi zate :)

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si