[ LUGOS ] ISDN...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Čet Maj 20 18:20:28 CEST 1999

Zivjo

Zadnje case se ukvarjam z ISDN-om in imam par problemov. namrec:

Ko se racunalnik boota z isapnp vpisem podatke in potem (zdi se mi, da ko se nalozi hisax
modul) napise:
Teles 16.3c: IRQ(10) getting no interrupts during init 1.
Dve vrstici kasneje pa:
Teles 16.3c: IRQ 10 count 2.

Ali kartico zazna, ali ne? Jaz mislim, da jo, ker je v /proc/ioports vpisan teles na
0x0500 (kar je tudi prav) in v /proc/interrupts hisax na irq 10. Ampak klicati pa ne morem
z njo. Zaradi tega tudi pisem.

Uporabljam kernel 2.0.36, slackware, kartica je teles 16.3c PnP. Pobral sem isdn4util in
prevedel, kar je slo brez problemov. Tudi kernel. Dobil sem vse programe, kot so isdnctrl,
imon, ipppd in podobno. Prebral sem precej primerov in faq in se marsikaj, ampak ne vem,
kje sem ga polomil, ker ko napisem isdnctrl dial ippp0 napise v /var/adm/messages:
"ippp0: dialing 1 142...." in to ponovi 3-krat (ker imam maxdial nastavljen na tri). Potem
pa:
"isdn_net: local hangup ippp0" in
"ippp0: Chargesum is 0"

Tukaj se vsaka aktivnost konca. Prej sem seveda pognal ipppd in z isdnctrl dodal
telefonske stevilke in podobno.
Nazadnje sem sprobal Jakov primer, torej njegove datoteke in dela tocno toliko, kot po
tistem, kar sem sam sestavil ali pa ce grem na roke vse pisat. Moti me predvsem to, ker ne
vem, kaj se sploh s kartico dogaja. A ce mi napise tisti dialing 1 142...., ali to pomeni,
da je vse v redu skonfigurirano, ali ne? Ali to napise samo program, ki kartici poslje
kaksne ukaze, kartica pa lahko kaj dela, lahko pa tudi ne???

Kako naj ugotovim, kaj je narobe? Lahko je marsikaj.

Pa se par stvari me zanima:
Kako se usposobi se drugi kanal? Ali se za to uporablja slave interface?
Kaj je treba potem z MPP narest? Ali je to nadomestek za ipppd?
Kaksna je razlika med tem, ce naredim ippp0 z ifconfig ali pa z isdnctrl addif ippp0...
Sklepam, da je pppbind vedno treba narest. Drzi?

Zaenkrat bi bilo to vse

hvala

lp

			Bostjan