[ LUGOS ] MATLAB

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Čet Maj 20 17:50:27 CEST 1999

Bostjan JERKO wrote:

>         To je to, kar tudi mene zanima. Za razne izracune in obdelava v stilu Matlaba imam orodje (Scilab - je freeware), problem pa
> je FREEWARE orodje za simbolicno racunanje.
>
>         B.

Ave,

mogoce se bo slisalo neumno, ampak ce imas HP48 si zdumpaj ROM na
PCja, vzeni x48 emulator in nalozi knjiznico ALG48. Zame, ki
nisem matematik, opravi vse simbolicno racunanje, ki si mi ga
srce pozeli. In je freeware, dobis jo na http://www.hpcalc.org.

Jernej

--
''You know and I know what being President  means,  young  Zaphod.
You  know because you've been it, and I know because I'm dead and

Dodatne informacije o seznamu Starilist