[ LUGOS ] mrezne kartice, route, ipfwadm

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Mar 7 16:41:14 CET 1999

> Danes sem se ukvajal z masino, ki ima dve mrezni kartici. Obe sta ISA in NE compatible.
> Prebral sem si howto in se multicard.html in hotel postaviti zadevo, ampak druge kartice
> ni in ni hotel zaznati. Naredil sem tako, kot pise v Ethernet-HOWTO za ISA kartice
> (/etc/conf.modules....). Probal sem tudi se z lilotom, pisal vse mozne kombinacije
> conf.modules datoteke delalo pa ni in ni. Vedno je zaznal samo prvo. Nakar mi je kolega
> povedal, da moram v rc.modules dodat k modprobe ne se en naslov. Tisti conf.modules mi je
> [...]

Za NE copatibilne sta potrebna 2 modula: 8390 in ne
ce rocno nalozis module najprej

insmod 8390
insmod ne <parameri io, ...>

Vsaj tako je pri eni kartici, ce nalozis kot module.
npr. insmod ne io=0x320

Kartici morata biti nastavljena na razlicna naslova, irq

------
*** E-mail: davidi na flux.fe.uni-lj.si ***
*** WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/ ***

Dodatne informacije o seznamu Starilist