[ LUGOS ] mrezne kartice, route, ipfwadm

BlaY0 blayo na thz.net
Ned Mar 7 16:47:03 CET 1999

Yo!

On Fri, 5 Mar 1999, Bostjan Mercun wrote:

> [...]
> ni in ni hotel zaznati. Naredil sem tako, kot pise v Ethernet-HOWTO za ISA kartice
> (/etc/conf.modules....). Probal sem tudi se z lilotom, pisal vse mozne kombinacije
> conf.modules datoteke delalo pa ni in ni. Vedno je zaznal samo prvo. Nakar mi je kolega
> povedal, da moram v rc.modules dodat k modprobe ne se en naslov. Tisti conf.modules mi je
> ocitno enostavno ignoriral. Ali mi lahko kdo pove, zakaj je sploh potreben ta file. Za
> okras? In zakaj ni tistega modproba v nobenem howto-ju? Vsaj jaz ga nisem nasel. Driver je
> dodan kernelu kot modul in ga lsmod komanda tudi izpise.

Hmm... ce sta kartici PnP ti nebi znal odgovoriti, ce pa se jima da
hardversko nastaviti IRQ in naslov pa. Poizkusi sledece: vse kar se tice
net configa izpusti iz inita in poizkusi na roke z modprobe... na roke
nalozit module... najprej za prvo kartico: modprobe ne io=0xXXX potem se
za drugo modprobe ne io=0xYYY lahko celo modprobe ne io=0xXXX irq=X. To
vse pocnes brez kerneld-ja, ce pa ga ze uporabljas bos moral pa v
conf.modules dodati nekaj v stilu: options ne io=0xXXX irq=X najprej za
eno in nato se za drugo kartico...

> Kako lahko naredim routing tabelo te iste masine, kjer morajo biti recimo IP-ji
> xxx.yyy.zzz.[160-175] routani na eth1, vse ostalo pa na eth0.

Ja za eth1 bos pac vzel masko od 160 do 175...

> Zakaj mi ipfwadm javi napako "protocol not available". Kernel je preveden s podporo za
> firewall.

Ne vem...

[over and out]

BlaYO