[ LUGOS ] mrezne kartice, route, ipfwadm

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Mar 5 13:00:00 CET 1999

Zivjo

Danes sem se ukvajal z masino, ki ima dve mrezni kartici. Obe sta ISA in NE compatible.
Prebral sem si howto in se multicard.html in hotel postaviti zadevo, ampak druge kartice
ni in ni hotel zaznati. Naredil sem tako, kot pise v Ethernet-HOWTO za ISA kartice
(/etc/conf.modules....). Probal sem tudi se z lilotom, pisal vse mozne kombinacije
conf.modules datoteke delalo pa ni in ni. Vedno je zaznal samo prvo. Nakar mi je kolega
povedal, da moram v rc.modules dodat k modprobe ne se en naslov. Tisti conf.modules mi je
ocitno enostavno ignoriral. Ali mi lahko kdo pove, zakaj je sploh potreben ta file. Za
okras? In zakaj ni tistega modproba v nobenem howto-ju? Vsaj jaz ga nisem nasel. Driver je
dodan kernelu kot modul in ga lsmod komanda tudi izpise.

Zanima me pa se nekaj.

Kako lahko naredim routing tabelo te iste masine, kjer morajo biti recimo IP-ji
xxx.yyy.zzz.[160-175] routani na eth1, vse ostalo pa na eth0.

pa se nekaj:

Zakaj mi ipfwadm javi napako "protocol not available". Kernel je preveden s podporo za
firewall.

hvala in lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist