[ LUGOS ] Acrobat Reader 4 pre-release

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Sre Mar 31 08:34:05 CEST 1999

Ave,

Miha Tomšič wrote:
> Kar sem imel opravka z .pdf-ji sem vse opravil z xpdf, ki ga lahko najdete
> na: http://www.foolabs.com/xpdf/
> Majhen in hiter...

Ampak zanic. Tudi pri renderanju PDFja z najbolj osnovnimi fonti
(base 13) dela take cudeze, da mi ni cisto jasno, kako mu to uspe.
Adobejev Reader 3.01/3.02 se kar obnese in je vreden downloada.
Prav smesno je, da ga v nobeni distribuciji se nisem videl. A se
komu sanja, zakaj?

BTW, se je komu zgodilo, da ni hotel izpisati bookmarkov ob strani?
Narise mi puscice, so funkcionalne (da se klikniti), teksta pa ni.
File je narejen z Exchange pod winsi, lepo se je bral na winsih in
Macu, z Linuxom pa strajka. Font, ki ga Reader uporablja za
bookmarke, pride z njim in je nekje v njegovem direktoriju, zato
se tezava skriva drugje.

Kaksna ideja?

--J

Dodatne informacije o seznamu Starilist