[ LUGOS ] radioamaterstvo res ta zadnjic

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Mar 31 09:28:22 CEST 1999

KarloDrago Novak <KarloDrago.Novak na gov.si> wrote:

> ...z Lugosom kaj narediti, saj status obeh skupin je enak. Oni
> preizkusajo brezzicne povezave in je na njih poudarek, mi pa bi
> preizkusali mrezenje in bi bilo na tem poudarek. Izvedet je potrebno
> samo za sistem kako so si postavili taksno mrezo in s kaksnim
> finansiranjem. Menim, da je ta nacin tudi perspektiven v okviru...

Pred kratkim sem se pogovarjal z nadebudnim radioamaterjem z obale, ki ima
veliko opraviti tudi s tanovim radioamaterskim gatewayem v Portorozu;
vso zadevo mi je razlozil nekako takole:

prikljucitev na Internet oz. medsebojno povezovanje radioamaterjev sploh
ni noben kunst in zadeva niti ni draga, vendar imajo radioamaterji
interes, da se tega dela cim manj oz. nekateri so celo za nic, ker je
zadeva z bandwidthom primerljiva s torto;

Ceprav si tudi jaz mocno zelim sodelovanja, mislim, da z druge strani ne
bo interesa. Lahko se pa tudi motim.

Dodatne informacije o seznamu Starilist