[ LUGOS ] radioamaterstvo res ta zadnjic

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Sre Mar 31 08:33:18 CEST 1999

   Jaz sem eden od potencijalnih kandidatov za izpit in se za kaj
   drugega. Ce imajo radioamaterji svojo mrezo, bi se verjetno dalo tudi
   z Lugosom kaj narediti, saj status obeh skupin je enak. Oni
   preizkusajo brezzicne povezave in je na njih poudarek, mi pa bi
   preizkusali mrezenje in bi bilo na tem poudarek. Izvedet je potrebno
   samo za sistem kako so si postavili taksno mrezo in s kaksnim
   finansiranjem. Menim, da je ta nacin tudi perspektiven v okviru
   Linuxa, se posebej zato, ker smo sedaj bogatejsi z informacijami.
   Lahko pa bi slo za skupno sodelovanje in sploh ne bi bila potrebna
   dvotirnost.

   Ep; Drago

Prilozene imate komentarje zagrizenega radioamaterja o debati glede
povezave preko "zraka", tecajev, frekvenc, prenosov podatkov,
obstojecega ze narejenga na tem podrocju... nekje na sredini je tudi
njegov e-mail (Gregor J.) in z njim nadaljujte debato, organizirajte
tecaje...

Ce ti tema ni vsec poslji mail v /dev/null.

Majan

G0.TXT

Dodatne informacije o seznamu Starilist