[ LUGOS ] vmware

Grega Merela Grega.Merela na guest.arnes.si
Čet Mar 25 10:35:02 CET 1999

>Mislim, da le nisi prebral zadeve zadosti natancno. Glede bootanja
>obstojecih OS-ov pravijo da ne gre, do ostalih diskov pa dostopas preko
>virtualne mreze (a je ze kdo poskusil kako to v praksi dela?)

>Pod Win31 ne najdem mrezne kartice, ki jo svetujejo, win95 pa mi se ne
>laufa.

Meni ni uspelo bootati instaliranega OSa, poizkusil sem le z Win98. Win98 mi
je sam instaliral mrezno kartico, namesto NE2000 je pri instalaciji nasel
neko drugo, tega nisem popravljal. Mreza dela, lahko dostopam do diskov, ki
so na razpolago na ostalih masinah, glede lokalnih diskov, pa jih poizkusi
dati na razpolago s sambo, mogoce jih bos videl...
Tudi Internet preko externega ISDN dela brez problema...

Grga

Dodatne informacije o seznamu Starilist