[ LUGOS ] vmware

Grega Merela Grega.Merela na guest.arnes.si
Čet Mar 25 10:40:55 CET 1999

>DOS+WIN311 dela zelo lepo tudi na P133 in 32 virtualnega RAM-a.
>WIN95 se instalira PB, pri prvem zagonu pa dobim Windows protection error.
>Zadeve se nisem raziskal (beri: prebral vso dokumentacijo), ce pa je kdo
>ze naletel na to in uspesno resil, bom nasveta seveda vesel.
>Moram priznati, da meje vmware precej navdusil. Neverjetno kaj se da
>narediti z manj kot 2M kode.

Daj gor Win98 in ti bo zadeva delala brez errorjev...
Kar se tice hitrosti pa sem jaz razocaran, laufam ga na sistemu PII400 /
128Mb RAM / SCSI in sem mu dodelil 64 Mb RAMa ter 1Gb diska in dela
zelooooooo pocasi...
Poleg tega podpira le max resolucijo 1024x768, in takrat ko sem nalozil te
VGA toolse mi je sesu register...
Zadeva je sicer zanimiva, vendar z mojega stalisca se neuporabna, ker je
prepocasna...

Grga

Dodatne informacije o seznamu Starilist