[ LUGOS ] vmware

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Mar 25 09:17:00 CET 1999

Zdravo!

> Stvar nasnemi in probaj. Po lastnih iskusnjah se da bootat ZE instalirane
> OSe. Med njimi sem preprosto startal DOS, z sistemsko disketo pa sem
> poizkusil tudi Windows 98. Pri tej stvari se je zataknilo, ker ne najde
> device fileov za VFAT filesystem ... znajdi se

Lahko malo podrobneje razlozis kako si to storil. V FAQ-ju namrec pise da
ne gre + glede na to kar sem poskusal sploh ne vidim variante kje bi lahko
to storil.
Pise pa, da je mozno kot virtualni disk uporabiti fizicno particijo in ne
file, tako kot je po defaultu.
DOS+WIN311 dela zelo lepo tudi na P133 in 32 virtualnega RAM-a.
WIN95 se instalira PB, pri prvem zagonu pa dobim Windows protection error.

Zadeve se nisem raziskal (beri: prebral vso dokumentacijo), ce pa je kdo
ze naletel na to in uspesno resil, bom nasveta seveda vesel.

Moram priznati, da meje vmware precej navdusil. Neverjetno kaj se da
narediti z manj kot 2M kode.

A lahko kdo komentira vmware vs. dos emu?

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist