[ LUGOS ] radioamaterstvo res ta zadnjic

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Sre Mar 31 10:00:44 CEST 1999

lahko pa vzporedna mreza z ze obstojeco .. vsi izpite delat ,vsi postaje delat
in to je to. linux gatewayi v internet ...

Rok Krulec wrote:

> Pred kratkim sem se pogovarjal z nadebudnim radioamaterjem z obale, ki ima
> veliko opraviti tudi s tanovim radioamaterskim gatewayem v Portorozu;
> vso zadevo mi je razlozil nekako takole:
>
> prikljucitev na Internet oz. medsebojno povezovanje radioamaterjev sploh
> ni noben kunst in zadeva niti ni draga, vendar imajo radioamaterji
> interes, da se tega dela cim manj oz. nekateri so celo za nic, ker je
> zadeva z bandwidthom primerljiva s torto;
>
> Ceprav si tudi jaz mocno zelim sodelovanja, mislim, da z druge strani ne
> bo interesa. Lahko se pa tudi motim.

Tomaz Izanc                     email mailto:tomaz na it-t.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist