[ LUGOS ] eth1_100 mb

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 25 07:39:15 CET 1999

On Thu, 25 Mar 1999, Tomaz Izanc wrote:

> 1.ko sem instaliral debian 2.1 in kernel 2.2.3 pa kot modul nardil
> driver za kartico
> 3com 905 tx ki je eth1 in neka novel 2000 ki je eth0 se mi je zacelo
> dogajat da mi pri ifconfigu eth1 kartice (100 mb) ne vzostavi linka med
> hubom 100Mb ampak pade na 10 Mb.Kartico sem v dos-u skonfiguriral na 100
> Mb delovanje in stem izklopil autosense. Skratka !!! kko bootam masino
> mi vrze lucko na switchu iz 100 MB povezave na 10Mb. pred tem je pa
> zadeva (ko prizgem masino) na 100 Mb linku.

 Jaz mam podobne tezave z dvema takima karticama. S to razliko, da sta obe
forced na 10Mbps in z kablom povezani ena z drugo. Ce imam startane
windoze na masini in nardim soft boot v linux se zadeva sama od sebe
preklopi na 100Mbps, ce naredim shutdown in ponovno prizgem racunalnik,
potem se kartica lepo zbudi na 10Mbps... Jaz mislim, da je problem v buggy
driverju ali pa v buggy kartici...

 3c905B
      ^
    Buggy? ;>

 Hm, mogoce bi bla resitev, da zamenjava kartice... ;> Moje silijo na
100Mbps tvoje pa na 10... ;>

David!
FORD  -- Fucker Only Runs Downhill

Dodatne informacije o seznamu Starilist