[ LUGOS ] eth1_100 mb

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Čet Mar 25 01:11:55 CET 1999

ima kdo kaksno idejo!?

1.ko sem instaliral debian 2.1 in kernel 2.2.3 pa kot modul nardil
driver za kartico
3com 905 tx ki je eth1 in neka novel 2000 ki je eth0 se mi je zacelo
dogajat da mi pri ifconfigu eth1 kartice (100 mb) ne vzostavi linka med
hubom 100Mb ampak pade na 10 Mb.Kartico sem v dos-u skonfiguriral na 100
Mb delovanje in stem izklopil autosense. Skratka !!! kko bootam masino
mi vrze lucko na switchu iz 100 MB povezave na 10Mb. pred tem je pa
zadeva (ko prizgem masino) na 100 Mb linku.

2. imam se vedno problem z sambo in to je to da mi na 100 Mb mrezi
masina(linux-samba) ni vidna pod network-neighborhood na 10 Mb mrezi pa
je.
v smb.conf mam obe mrezne vpisane.
pa se to ce na 100Mb mrezi vpisem \\linux-samba (pod vinsi seveda) padem
na masino ->linux.
any idea ?!""

lp,

Tomaz