[ LUGOS ] eth1_100 mb

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Čet Mar 25 12:42:16 CET 1999

David Klasinc wrote:

>  Jaz mam podobne tezave z dvema takima karticama. S to razliko, da sta obe
> forced na 10Mbps in z kablom povezani ena z drugo. Ce imam startane
> windoze na masini in nardim soft boot v linux se zadeva sama od sebe
> preklopi na 100Mbps, ce naredim shutdown in ponovno prizgem racunalnik,
> potem se kartica lepo zbudi na 10Mbps... Jaz mislim, da je problem v buggy
> driverju ali pa v buggy kartici...
>
>  3c905B
>       ^
>     Buggy? ;>
>
>  Hm, mogoce bi bla resitev, da zamenjava kartice... ;> Moje silijo na
> [...]

100MB kartico je potrebno pravilno skonfigurirati. Ce me spomin ne vara,
bos nasel info v dokumentaciji, ki pride zraven kernela.
V primeru, da samo nalozis modul, se kartica zbudi v 10MB nacinu.

L.P.  Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist