[ LUGOS ] UDMA, AGP, SB, 3COM, itd.

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Mar 9 11:15:14 CET 1999

On Tue, 9 Mar 1999, Roman Maurer wrote:

> Pozdravljeni,
> pristopno izjavo sem vam poslal po posti...etc
>
> Ker sem se dokoncno navelical Windows terorja in se koncno dokoncno
> odlocil presedlati na LINUX ( po kakih dveh letih tuhtanja,kajti jaz sem

Hooray, one down, many more to go :)

> 4.LINUX in omrezna kartica 3COM509b TPC oz. moznost socasne uporabe obeh
> I/O - jev - na TP vhod imam prikljucen kabelski modem,hkrati pa bi zelel
> uporabiti se koaxialnega.

Ker je odgovor na to vprasanje bil nepopoln: 3c509b (b = buggy ? >:) )
deluje odlicno, vendar pa lahko uporabis le enega od prikljuckov - to
velja za vse mrezne kartice - ali vsaj za veliko veliko vecino njih.
Prikljucek si lahko izberes rocno, lahko pa to prepustis tudi kartici oz.
driverju.

V tvojem primeru bos moral v racunalnik vtakniti se eno kartico (hint -
Compex RL2000PCI - odlicna kartica, cca. 3000 SIT).

> ... za cistune - nekako sem se skozi vsa ta leta mucenja z racunalniki
> navadil - iz mnogo razlogov - ,da ne uporabljam krilatih znakov nasega
> alfabeta...

Te popolnoma razumem >:)

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist