[ LUGOS ] UDMA, AGP, SB, 3COM, itd.

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Tor Mar 9 09:41:10 CET 1999

>From brane.slevec na telesat.si Tue Mar  9 09:37:29 1999
Date: Tue, 9 Mar 1999 04:05:53 +0100
From: Brane Slevec <brane.slevec na telesat.si>
To: lugos na lugos.si
Subject: LINUX

Pozdravljeni,
pristopno izjavo sem vam poslal po posti...etc

Ker sem se dokoncno navelical Windows terorja in se koncno dokoncno
odlocil presedlati na LINUX ( po kakih dveh letih tuhtanja,kajti jaz sem
starejsi clovek (43 jeseni stejem )) in ker ste vi maherji za LINUX me
zanima nekaj prav konkretnih stvari:

1.LINUX in Ultra DMA diski ( imam 8,4 GB UDMA disk )
2.LINUX in AGP vodilo ( imam ATI All in Wonder Pro na AGP vodilu) in
exploatacija video oz TV vhoda.
3.LINUX in Sound Blaster Live! z digitalnimi I/O ( prav zaradi tega sem
jo nabavil,ker je relativno poceni - in absolutno dobra,ce je pravilno
uporabljena )
4.LINUX in omrezna kartica 3COM509b TPC oz. moznost socasne uporabe obeh
I/O - jev - na TP vhod imam prikljucen kabelski modem,hkrati pa bi zelel
uporabiti se koaxialnega.

... in se bi se kaj naslo.

Na vsa ta vprasanja se nisem nasel odgovora,ceprav intenzivno mucim
Internet in vaso spletno stran...znabiti da sem le toliko glup,ampak
vseeno.

Zaenkrat mislim LINUX namestiti iz Deskovi knjigi prilozenih CD - jev,me
pa blazno ima,da bi to storil iz omrezja - bi mi o tem kdo kaj hotel
povedati -   brane.slevec na telesat.si  sodelovati?

... aja,doma imam nekaj racunalnikov - paradnega konja z Pentium II ter
nekaj starih 486 - vse skupaj hoce biti povezano v interno
omrezje,katerega glavni del je prastari CRUMAR
sintetizator oz.melotron ( podoben tistemu,ki ga uporablja Sun Ra - kva
je pa to zaen tip?) izveden z kombinirano TT/IC logiko,kot izvor zvoka pa
uporablja kristal,na ven hoce komunicirati analogno,jaz pa bi ga zelel
prisiliti,da bi to pocel tudi digitalno,ker vem,da razmislja tudi
digitalno - kao razum/nagoni kao digitalno/analogno,kao...saj je
vseeno...
Vsa ta kolobocija se ze nekako opoteka pod terorjem tajnega agenta Billa
Bonda , jaz pa sem ja anarhist individualist ( pod to oznako sem bil
registriran v bivsem rezimu ) in bi zelel imeti vpogled v celotno
dogajanje,ki ga znabiti LINUX omogoca,pa ne le vpogled...
In,nenazadnje - ta elektronski konglomerat tezi k temu,da se poveze v
omrezje ter komunicira z ostalimi zainteresiranimi ( saj veste - avatarji
pa jam/net session,pa...)in nikakor noce biti nekaksen pisalno igralni
stroj oz.deska za surfanje po Intershitu...

Torej ... ce ima kdo kaj za povedati , je vljudno povabljen na zgornji e
- naslov,ko pa resim zadeve s serverjem mojega net dealerja pa bo
obstojal tudi www naslov .Obstoja pa tudi zastareli,toda uporabni naslov
c.Revolucije 8,4270 Jesenice,tel.064 832 352..

... za cistune - nekako sem se skozi vsa ta leta mucenja z racunalniki
navadil - iz mnogo razlogov - ,da ne uporabljam krilatih znakov nasega
alfabeta...

lep pozdrav vsem skupaj

torej: brane.slevec na telesat.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist