[ LUGOS ] UDMA, AGP, SB, 3COM, itd.

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Mar 9 09:48:35 CET 1999

> 1.LINUX in Ultra DMA diski ( imam 8,4 GB UDMA disk )
Ni problema, dokler je kernel pod 1GB linijo. Najlaze je to resiti
tako, da ima root 1GB particijo, ostalo je pa na drugih
particijah.

> 2.LINUX in AGP vodilo ( imam ATI All in Wonder Pro na AGP vodilu) in
> exploatacija video oz TV vhoda.
Z All in Wonder nimam izkusenj, XPert98 8MB AGP od iste firme pa dela
brez problema.

> 3.LINUX in Sound Blaster Live! z digitalnimi I/O ( prav zaradi tega sem
> jo nabavil,ker je relativno poceni - in absolutno dobra,ce je pravilno
> uporabljena )
SB Live! trenutno ni podprta. SB je najel najmanj enega linuxasa specificno
za razvijanje driverjev, ampak ni znano, kdaj bodo narejeni. OSS
(www.opensound.com) ki prodaja komercialne driverje oblublja driver v zadnjem
cetrtletju leta 99.

> 4.LINUX in omrezna kartica 3COM509b TPC oz. moznost socasne uporabe obeh
> I/O - jev - na TP vhod imam prikljucen kabelski modem,hkrati pa bi zelel
> uporabiti se koaxialnega.
Ta kartica je najbrz podprta, ne vem pa, kako je z istocasno uporabo
obeh vhodov, oziroma ali hardware to sploh podpira.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist