[ LUGOS ] pocasen ethernet

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Mar 25 01:10:56 CET 1999

Simon Ravnic wrote:

> Zdravo!
>
> Dva PCja imam povezana v ethernet mrezo. Na enem racunalniko so Win98, na
> enem pa linux.
> Ce kopiram kaj iz win na linux pc je prenos 500k/sec, kar se mi zdi
> normalno. Ce pa kopiram v
> obratni smeri, torej iz linux na win pa je prenos le 5k/sec. Zakaj?
>
> Obe kartici sta NE2000 kompatibilni, taksni so tudi driverji.
>
> lp
> Simon

Imam isti kartici in enak problem. Sicer je meni prislo do 30k z linux
masine na windows. Se ne sekiram saj je na obeh linux in leti ko strela.
Gotovo pa resitev tezave lezi v Win98 nastavitvah in njenemu software-u.

Lep pozdrav,

       Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist