[ LUGOS ] kernel warning

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Mar 6 20:36:27 CET 1999

> Ne, niti slucajno. S tem sem zelela povedati, da smo Vam prihranili se
> naslednjih ne-vem-koliko-mega logov, ker smo dostop zaprli z ipf, tako,
> da se irc.SiOL.net sploh ni vec odzival zgoraj omenjenemu hostu. Torej,
> ker ni "videl" vec njegovih zahtev po vzpostavitvi povezave, seveda tudi
> ni vec posiljal zahtev po identu.

Prihrani se meni par takih mailov. Tole vec nima nobene zveze z Linuxom
kot takim. Ce je kdo koga floodal, blokiral, me, resnici na ljubo, figo
briga. O tem se tu ne pogovarjamo. Ce je potrebno razcistiti kaksno
ozadje, ga razcistite brez LUGOSa, po privat mailu. Semle pa to ne
spada. Ravno tako me ne briga, kdo je za kaj kriv.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676