[ LUGOS ] libc in login

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sob Mar 6 19:02:33 CET 1999

Zdravo!

Svoj RH4.1 sistem sem "osvezil" z libc knjiznico.
Sledil sem navodilom v HOWTO + prebral se kup zadev, ki sem jih nasel na
netu. Zavedal sem se da segam v nevarno podrocje zato sem vse delal lepo
pocasi. Vse mi je uspelo instalirati z rpm paketi (s tem da sem par
programov moral upgradati zaradi konfliktov pri instalaciji. Bilo je kar
precej dela. No, ko sem mislil da mi se je uspelo prebiti do konca sem
hotel se stestirati zadevo tako kot pise v HOWTO-ju: prevesti Hello world.
To ni delalo in je javilo da ne najde (ne vem tocno) ... -ld ...
No ta "linux listi so rekli, da ima to veze samo z prevajanjem in da je
sigurno kaj narobe s potjo LIB_PATH. Tudi ko sem to nastavil ni bilo ok.
No, potem je prisel predlog naj sistem rebootam. Glede na to da sem z vsem
kar je v navodilih pisalo koncal, na listi pa so mi zagotovili da napaka
pri prevajanju nima veze, sem se opogumil in sistem restartal.
Vse se nalaga ok (vsaj deluje tako). Pojavi se tudi login:
A ne glede na to kaj vpisem, me ne povprasa po password:, temvec login
zavrne. Kolikor vem, za to skrbi programcek login. A je mozno da init
deluje lepo (torej predvidevam da najde stare knjiznice lib5, ki sem jih
dal na nov prostor), login pa ne? Hmm. Ne vem.
LEPO prosim za pomoc.

HVALA.
	Bostjan

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist